30 de juny, 2008

2n dia del primer blog -

uuiiii... jo intentava llevar-me d'hora per aprofitar el dia... l'aprofitaré igualment, però des de les onze del matí... el rellotge i jo sempre hem tingut una relació extranya, qui sap per què... relacions extranyes... poden ser extranyes les relacions? simplement són diferents i peculiars, com les persones que hi intervenen, de fet, en funció de les persones que hi intervenen. quarts de dotze del matí no es el moment més inspirador per parlar del tema, però ja que ha sortit, faré veure que el meu blog és una cosa seriosa i profunda on es tracten temes de trascendència... (ejem)... espero no passar-me de trascendent...
Una veritat que sempre havia tingut clara és que cada parella és un món... no n'hi ha dos iguals i no es poden valorar o jutjar sota mateix criteri, cada parella funciona de manera diferent i ningú sap realment, com els components de la propia parella, què hi passa a dins. Cada cop trobo més interessant parlar del tema amb els amics i amigues, perquè cada cop hi tenim més experiència, jejeje, positiva i negativa... o... no n'hi ha de negativa??? tot és simplement... experiència, jejeje.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ieeep!
Ja et tinc fitxada!! jeje tb t'he posat enllaç al bloc de les nenes! A veure si fem un foto q sortim totes x això!!

Les Nenes ha dit...

que verd que es tot!!! verd esperança?
pq molgahar??

un petonàs,

Anna.

p.d: com q no tinc blog utilitzo el compte de les nenes...