30 de juny, 2008

en construcció

Este blog está en construcción, como su autora. Sóc una dona en construcció, un riu que flueix i mai no és el mateix.
Ara recordo una mica les classes de filosofia a l'institut, qui era el greg que deia això del riu? la realitat o la vida són un riu... les coses mai no són iguals, al riu mai no passa la mateixa aigua, sempre és diferent, està en canvi constant... així som les persones, un riu que baixa, amb més calma o més furia... però no para mai.. fins el dia que s'asseca.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

... o el dia que desemboquem al mar amb d'altres rius. I els afluents, què me'n dius? I les gotes? I els sediments? Masses cosses comporta el riu, jo me'n vaig a banyar al riu de Pineta uns dies.
Estem en construcció!
M'agrada la iniciativa Laura, m'agrades tu!
Encara que quan ens veiem tu marxes corrents...
un petonet inmens
eli

Gandhara ha dit...

oh eli!!! ets genial!!! gràcies per la visió alternativa sobre els rius, genial... com m'havia oblidat dels afluents?? i de les gotes?? gràcies, m'ha fet somriure moltíssim!!!!!!!!