01 de setembre, 2009

Torna, torna Serrallonoga...


Em sembla una obvietat dir allò de... s'ha acabat l'estiu! torna a començar el curs, el temps corre, passa, va endavant i mai no para, la vida sigue... és una obvietat tan comentada la del pas del temps, que em sembla massa poc original, però, al cap i a la fi potser hauria d'assumir la meva poca originalitat...

Les tornades:

Torna el comentari cinèfil:
Ja heu vist la última de Pixar? Up! molt maca, les imatges molt maques. La història comença una mica trista, però és molt, moooolt bonica. Només els gossos parlants em van sobtar i potser fins i tot sobrar en algun moment... però mira. El nen és molt divertit, la seva relació amb l'altre protagonista té molt bons moments.

Antichrist... plena d'imatges i situacions dures, un bon final. Al començament em faltava ritme i acció, clar, just després d'haver vist Up... molt boniques les imatges de les escenes que obren i tanquen la pel·licula.


Torna la festa major:
http://cfps-barraques-sabadell.blogspot.com/

Aquest any es mantenen activitats tradicionals com el pregó, correbars, els garrotins, titius, bitlles catalanes, el saballut de ferro, els sopars populars, els concerts, les activitats per nenes i nens, el foc, l'animalada... i les barraques. I podreu passar-ho bé amb art al carrer i activitats itinerants al matí, el trivial, el teatre!!
No ho puc evitar, jo, personalment us recomano la barraca de Ràdio Trama, davant la qual podreu gaudir dels DJ's dels programes: rude, picnic, killa, BSO, vida o pantalla, Pimpampum, i els dj's de la ràdio!