09 d’agost, 2008

Molt per fer :)






Molt per fer aquests dies... gairebé no toco l'ordinador si no és per mirar el correu i coordinar algunes malifetes que estem preparant aquests dies amb els amics.
L'estiu passa volant i esta resultant ple d'estones ben vives. M'agrada tenir pocs moments lliures. M'agrada tenir feina a fer o haver quedat amb gent... í com deia un gran mestre de la tele dels 80's: Me encanta que los planes salgan bien.

Hi ha molts moments de reflexió aquests dies. Retrobaments amb persones que feia temps que no veia. Trobades amb gent que no havia vist mai. I la trobada més important... el retrobament amb mi mateixa, el descobriment d'una persona cada cop més valenta, més forta i més contenta.

Però tot i les coses que podria explicar avui m'estimo més mostrar.
Mostrar fotografies d'aquest més d'agost. Potser no són gran cosa... però és que aquests dies em dedico tant a viure que ni tan sols em preocupa fer fotos allà on vaig... ni tan sols perdo temps en deixar constància del que passa... simplement passa... ho esciuré més endavant, així no s'esborrarà de la meva memòria.

1 comentari:

Cristian ha dit...

wola
doncs porto una bona estona de blog en blog i perfi trobo algun que entenc jeje
la majoria son en angles o xine si tal.. :P
doncs molt interessant el que dius noieta
em passaré més per aqui
un petonàs!!