13 d’agost, 2008

No hi sóc!!! Torno d'aqui a uns dies...

Ei!!! tinc el blog una mica penjat per , com a mínim, tres motius. No cal que els enumeri un per un... resumint diré que no tinc ordinador a casa aquests dies i que , de totes maneres, tampoc hi sóc gaire a casa jo aquests dies...
Demà marxem al Delta, a passejar en bici tres dies i fer platgeta. I la setmana que ve a Mallorca!!!! i ahir vaig tornar de Rocafort... i vaja, vés a saber què pot passar amb els dies que queden entremig de viatge i viatge. Estic disposada a improvitzar tot el que calgui, m'esta agradant molt aquesta actitut viatger i decidida.

Així que res... a veure si la setmana que ve faig un escrit una mica més llarg i calmet i penjo alguna reflexió... o comentari o el que més m'agradi!

molts petons i abraçades :)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

wolaaaa
merci pel comentari
m'agradat saber que t'agradin les meves aventures jejejeje
quines t'agraden mes? :P
doncs.. buenu avegades està bé que algun desconegut et deixi algun comentari mai se sap no?
potser ens fem amics jeje
un petonet preciosa!!

Anònim ha dit...

m'alegro molt que t'hagi agradat
seguiré escriguent tant com pugui mes aventuretes jejeje
aveure si ens coneixem petons macaa

Cristian ha dit...

mm holaa
acabo de leer tu comentario sobre el escrito que dejé de tener novia... bueno verás yo no quiero tener novia en ese sentido que tomemos decisiones juntos y tal, que seguro que en pareja hay que tomarlas claro, yo más bien me referia a alguien con quien compatir cosas, alguien con quien pasar el tiempo, con quien disfrutar de la vida, nose las cosas que se hacen en pareja..
y la verdad es que he podido tener dos novias pero por eso mismo, por no dejarme ser yo mismo no quise que la cosa fuera a más, yo necesito mi libertad y tal.. y como no me la daban cogí y dije hasta aquí..
y nose yo ahora mismo aunque quiero novia estoy más en una epoca de rolletes y tal nose..
un beso wapa