29 d’agost, 2008

Cançons...

All I want for Christmas is you (la versió de la Mariah Carey està bé)(se que està fora de temporada, jejeje, però és una canço genial per cantar-li a algú)

Like a prayer - Madonna (impressionant, heu de veure el videoclip si no l'heu vist)

Gimme Hope Jo'anna - Eddy Grant (m'encanta, i amb missatge)


cada dia m'emociona més la música, m'estic tornant una melòmana , i no és que m'hagi viciat a menjar meló... que de fet el meu vici de l'estiu ha estat la síndria ( i la improvització). Què faria sense la música? sempre hi ha una cançó que expressa el que sento. O sento el que sento perquè m'ho provoca la música que escolto? que és primer... el sentiment o l'elecció musical? tries una música segons com et sents? o et sents segons com per la música que has triat? hi ha un paràgraf genial sobre la possible mala influència de la música pop en els adolescents al llibre que llegeixo, us el recomano: Alta Fidelitat, de Nick Hornby. I quan l'hagueu llegit mireu la peli del mateix títol.

Petons, petons i més petons.

1 comentari:

Cristian ha dit...

wola maca!
com estàs? tot bé?
molts petons