29 d’agost, 2008

on és l'agost???

què ha passat?? però si ahir era juliol!!! i ja és final d'agost... i ja comença el setembre, i el curs, i la festa major, i la vida ordenada (se suposa, la meva esta força cap per avall), i les nits més llargues, i els dies més curts, i les jaquetes i les col·leccions inútils...

Però no. No penso deprimir-me, ni desanimar-me, ni trobar a faltar res. No s'està acabant res... simplement... canvi d'hàbits, canvi de rutines... però la vida continua, les sortides, les anades, la diversió... De fet... encara no he fet el canvi de rutines, jejeje.

No tinc feina. He passat dos mesos sense feina. No m'importa. No em preocupa per ara. Se que hauria de pensar en el futur immediat, en els propers mesos. Però estic tranquil·la. M'he dedicat a gaudir de l'estiu sense més... com una nena, una nena entremeliada i juganera. Tinc ganes de seguir jugant, encara que es fa tard i toca recollir-se. Quan passi la festa major ja reposaré, frenaré i em replantejaré la vida professional. Però ara... a l'aquelarre!!! i a la festa major!! i a tots els plans suggerents que vagin sortint!!! a veure gent!! i a beure vi!! (o cointreau amb pinya!)

Estic aventurera. Al meu nivell, poqueta cosa, jejej, sense marxar de viatge en un rampell... però qui sap. Ja m'agradaria.