02 de setembre, 2008

Més cançons...

You shook me all night long d'ACDC, mireu també el videoclip

Relight my fire, de Dan Hartmann (perfecte!!)

Hard time come easy de Richie Sambora (hem perdut les ganes de despertarnos als matins?? escoltem aquesta cançó i tot passa...)

La tortura de la Shakira (està com fora de lloc si tens en compte els meus gustos musicals... pero és una bona cançó per enviar algú a la merda, a mi m'ajuda...)

Bon dia, estic molt dormilega, una mica esbojarrada i descentrada i massa improvitzadora... també estic incoherent... però tot són fases... i desfases... jejeje

L'Akelarre de Cervera és una festa molt xula, la recomano. i la companyia també va ser molt bona. Olga i Xavi, i els meus nens... que sou macos tots !!!

Sure Know something de Kiss (un rock molt agradable d'escoltar)

i ara Festa Major!!!!!!!! i després potser una mica de seny... o no...