24 de setembre, 2008

Earth, wind and fire...

Tot em ve de lluny. Les cançons que escolto, les coses que estimo, les manies, els defectes i les virtuts. Sempre han estat en mi i a poc a poc tot es desenvolupa.

Si hagués cantat o tocat a un grup... tan de bó hagués estat amb els Earth, wind and fire!!! aaaiaiaiaaaa... say do you remember uooouo dancing in september!!! quina entrada a la tardor... uooouoooo say do you remeber...

Say. Do you remember? Perquè jo sí. I no se què fer amb els records... no et pensis que... no són clars ni m'hi recreo... el meu cos rebutja les sensacions que em provoquenn i no sento. No sento de forma clara... segueixo sent el reguitzell de no-res, de desconfiança i insensibilitat... cap a tu... però alhora això és només un vel... una màscara que amaga un monstre, un dels bons, és clar...
el desenamorador que em desenamori... bon desenamorador serà! com diria l'Ignasi Roda... i els colors de l'arc de Sant Martí.

Pura fachada... facha-da... por que me volví la mas grande represora del amor que sentia. Represión y opresión!! cerré mi boca, encarcelé mi voluntad i condené al garrote vil cada beso que deseaba darte.

I ara volveria locamente a la democracia de mis deseos... que decida el pueblo... pero no. Me da miedo. I además... perdí la fe enmedio de tanta ejecución...