09 de setembre, 2008

Saballut de ferro




La Festa Major 08 ha estat un èxit (per part meva, jajaja), vaja que m'he divertit molt. En el meu cas ha estat la millor festa major del món !!! Ara en pago les conseqüències, però amb molt de gust. L'estòmac no està gaire fi... tinc agulletes per tot el cos... i alguns blaus, jejejej... no es que la festa major en general sigui molt salvatge, és que ahir vam fer un equip per participar al Saballut de ferro!!! (contra tot pronòstic vam quedar segons, la gent flipa) Us ho recomano. És molt divertit i fa caliu, fa festa Major. Haig de dir que m'encanta que la festa de barraques es traslladi a la Creu Alta. La Creu ALta és un barri que m'agrada, és cèntric i apropa les activitats de Barraques a tota la ciutat. És genial que existeixi una alternativa a la festa oficial, que cada any és pitjor i menys atractiva. Les barraques és confirmen com una proposta de festa major popular i participativa. N'escriuré una bon paràgraf aquesta setmana, per ara dir que ningú s'hauria de perdre les activitats diürnes de Barraques, com el concurs de flams i titius o el de Garrotins. Genial!!!!!!!!!!

Avui estic morta!!! però és una mort tan dolça... :)