24 de desembre, 2008

robatoris, teatre...

Avui robo una frase del post d'un colega del ciberespaibloggero... el Red Pèrill, busqueu el link al seu blog, abaix a l'esquerra!

una recomanació perfecte pels escriptors i contaires... pels amants d'explicar coses boniques...

"que la verdad nunca te estropee una buena historia, charly"

ah, sí, doncs parlant d'històries... dissabte nova estrena teatral... bé, més aviat show casero-cómico-montypaytiano-imuypocopreparado... ja us explicaré, a mi em toca de fer de catalaneta-tímida-flowerpowerdelbonrollo... es tracta d'un cabaret amb tres actrius, la catalaneta, la russa ardiente i una andalusa... tòpic?? en principi es pretén que no, per això aprofitem tradicions nadalenques i les demuntem i destrossem, les malinterpretem i deformem... així tres reis mags encaputxats reclament el seu dret... més tard cremem la corona... disparem a tot un símbol de cultura pastoretil, fem cagar-se del por el tió... o el tiu... i suma i sigue, I wannawishuuuamerrycrismas... si algú vol venir a veure-ho que m'avisi i li indico com arribar...

aaaaiii... ja heu llegit el post anterior??? ja heu vist com la vaig liar dissabte?? doncs la cosa està en vies de solució... ja voreeem.

petons.

1 comentari:

Red Pèrill ha dit...

Tst! He de dir que la frase no és meva... diria que surt a la peli de Big Fish, però només el concepte... la frase no recordo, però és mítica... lo de Charly si que m'ha sortit de no sé on... Bones festes!