29 de desembre, 2008

un munt de nits on fire

Sabeu com va acabar la història dels cubates a 120 euros?? doncs em van tornar la pasta i per celebrar-ho, allà mateix vam beure uns altres cubates i uns xupitos, ai niñoooo, eren sis, i vam fer tres per tu i tres per mi!!! Això va ser la nit del 25.

La nit del 24 concert a Barcelona i acabar ballant amb bogeria, saltant fins tocar el sostre amb el cap, el cap buit de procupacions, ple d'energia per córrer endavant i no parar mai. Aquest és l'esperit.
Nit del 25... birretes de nadal amb els amics, sopar??? no cal sopar, amb unes braves fem que prou plens anem aquests dies... quinto i festa grossa, vodka amb maduixa per començar la nit. república i cap a la següent a recuperar la pasta, tema solucionat com abans he explicat... i festa amb un munt de gent maquíssima... a les set torna cap a casa, camina entre la frescor i la foscor... pel camí uns municipals apaguen el foc d'un contenidor, sense esma, una colega els crida, els anima o els desanima: como tenemos que vernos en navidad ehhh!! (s'acosta un camió de bombers...) tranquilos que vienen los refuerzos!!!! (jo suggereixo que es calmi mentre em pixo de riure, encara se'm fa extrany fotre crits a la policia...)què!? si no em poden fer res!!! jajaja, com a molt demanar-me documentació i com que no la porto...jajaja, cap a comissaria!! jajajaj. res, que arribo a casa i menjo pollastre (sobres de noche buenaaaa) amb ànsia, amb els dits, omplint les rodalies dels meus llavis d'oli, i omplint l'estòmac... a mi les borratxeres se'm posen molt millor si faig un petit àpat abans d'anar el llit... em netejo les mans, els dits, la boca... i sona el telèfon... -laura?? ara passem a buscar-te per casa, que m'he trobar a tal i a tal i que anem a fer cubates a casa meva!!! (i jo...) - però si estic ficant-me al llit!! tia que dema m'haig de llevar a les 10 per anar a un concert!!! (es posa ell...) que baixis laura, que ja estem a la porta!!! (i jo que últiament sóc fàcil de convèncer...) - d'acord, un moment que pillo roba neta per demà...
i així vaig acabar la matinada del 25 a casa d'uns amics, adormida al sofà... bogeria absoluta!!!!
i el 26 amb cara de morta a escoltar un concert de cant coral, amb tothom mudat i jo amb el cabell recollit intentant dissimular al màxim la pudor de fum de la nit anterior... quin espectacle! dinar de sant esteve desitjant que la terra se m'empassés... i a pintar decorats a la tarda... que dissabte estrenàvem teatrillu.

m'estalvio alguns detalls perquè no vull fer el post massa llarg i perquè em vull fixar en la nit, més que en el dia... i la nit de dissabte va ser esplèndida.
Vaig començar fent de clown i vaig acabar d'agelet. Va ser una nit en que el cel, l'infern i la rafaella carrà estaven junts de festa!!! què en pot sortir d'aqui...
penjaré fotos del teatre desseguida que en tingui, tinc ganes de compartir-ho!

ostres!!!!! el temps se'm tira a sobre, com sempre!!!!!!!!! com li agrada fotre'm mà! ja n'hi ha prou, us haig de deixar... prometo següent post immediat per explicar la nit de rafaella, els àngels i els clowns...

petons, festa i salut!