04 de desembre, 2008

Inesperadament

Inesperadament passen coses, i la sorpresa les fa especialment boniques.

Inesperadament.

Inesperadament un parell de contes han sorgit aquests dies. Un sorgí de la nit, de les paraules d'un altre.
El segon conte sorgí de les sensacions, de la oïda i del cansament.
En les dues ocasions vaig aprofitar la intensitat d'un moment per transformar-la, fent que allò intens passés a ser extens... allargant-ho amb paraules. I n'han sortit dos contes. Em sembla genial.

Inesperadament.

Espero no començar a esperar, perquè prefereixo que passi l'inesperat.

3 comentaris:

Dan ha dit...

Ets un pou de contes, no pares.

A l'escola d'anglès fan concurs de contes, si vols hi presento algún, això sí en anglès :P El tradueixo i el presento.

Gandhara ha dit...

eiiii, i en tinc algun més a mig preparar... jajaja, però es que no paro a casa per escriure..!!!!
jajaja, d'acord, et contracto com a traductor, tu presentes el conte el concurs i repartim beneficis! jajajaja

Dan ha dit...

Doncs escull un que no sigui gaire llarg per traduir i el presento. Diuen que hi ha premis pel més original i pel més emotiu.

Si de cas m'ho envies al correu, així el tinc disponible on sigui.

A veure si hi ha sort.