26 de novembre, 2008

infos

zu informo, e corgao er comienso de un cuento en la güé esa que tengo, la otra... la de los confites cuadrao girando en redón... pos ná, ahi lo dejo...

Ah! i que sapigueu que l'anglès ve del català. És la conclusió a la que he arribat avui quan a quarts de dotze tornava a casa, havent-ne sortit a les 8 del matí, i no havent parat per res de res en tot el dia!!! Tired en anglès vol dir cansat. Evidentment, això és així perquè ve de l'arrel catalana: tirat. Tirat és com et quedes, com et sents, quan estàs tan cansada. Tirada, així estava jo arribant a casa,
tirada, tired.
Algun dia trobaré l'explicació científica de l'origen escocés dels saballuts.

I algun dia entendré per què m'estimo tant els bretons, la bretanya, la gran i la francesa, i a la france... i les pyreneés... et tout ça que j'aime.

Oh! que lluny ja el francès de l'estiu, no em refereixo a cap paio, sinó a la meva llengua, al vocabulari que vaig adquirir, als verbs que sabia conjugar... a les frases que construia... tot perdut pel desús!!!! joder.

Je suis tired, epuis, je vais me coucher. oui oui, je me couche, tout sole... c'est la vie, mon lit solitaire...

avui postgrau de puta mare de nou, teoria sistèmica, tercer costat... i "som canvi".
M'he identificat molt amb la pinzellada que ha fet sobre psicologia post-moderna. (fent aquesta referència ja no cal que digui més, com una puta reina, ale. ja en parlarem.) Però que sí, que estic d'acord... la complexitat de l'ésser humà rau en el seu caràcter inevitablement incomplet, som éssers en constant evolució i canvi, som imprevisibles i som difícils...

i és hora de dormir. demà a les 7 amunt... porto uns dies...

1 comentari:

Mufa ha dit...

ostres! després de llegir el "respectem-nos, parlem-ne. Sed respetuosos siempre" m'han vingut ganes de fer una llista d'improperis varis i ofensius! Queda demostrat doncs que quan et prohibeixen una cosa es produeix una atracció fatal! jajaja.
He entrat al teu blog, que feia molt que no ho feia i la veritat es que he vist mool hi mooolt text nou (des d'abans del Perú que no hi entrava)! em perdonaràs si et dic que només m'he llegit l'últim post i m'he mirat 4 fotos..ahir et vaig enviar un mensajillu pel moòbil amb l'esperança que siguessis una dona desocupada però ja veig que no és el cas! però en fi, quien la sigue la consigue! Jo estic per aquí santquirze lliure al 100% fins el dia 15, que començo a treballar en un curro molt i molt interessant. Quan vulguis ens veiem i t'ho explico, i tu em poses al dia de la teva reconstrucció vital, que veig que estàs molt bé! Ai! una altre cosa, ens veurem aquest dissabte o no? vas rebre mail universitari?
Un petó gran i fins molt aviat guapa