10 de novembre, 2008

opá yo vi a comé flang

El post d'avui, la lletra d'una cançó.
Primer contextualitzaré: amb unes amigues i amics, ens trobem al novembre, des de fa tres anys, per celebrar un concurs de menjar flams, llençar pinyols d'oliva i fer titius. Després de jugar a tot això ben abrigadets, rodejats de pins preciosos, megem carn a la brasa, patates al caliu, all i oli i torrades, bebem, riem i ens fem fotos.
És genial.

Doncs, res, he agafat la cèlebre cançó del KOALA, Opá, yo vi acé un corrá, i li he canviat la lletra.

link de la cançó original per què us situeu:

http://es.youtube.com/watch?v=d6C0bNDqf3Y

i la meva versió...

El koala...
opá, yo vi a comé flang
sin caramelo, pero de vainilla,
opá, yo vi a comé flang
xuclando fuerte, mira mira mira.

opá, yo vi a comé flang
carne y patatas y unas olivillas,
opá, yo vi a comé flang
y con los huesos hago carrerillas.

yo te hago treinta títius, (s'ha de cantar accentuant la primera síl·laba de titius: Títius)
yo te tiro veinte olivas,
yo recojo toa la leña,
yo te hago unas torradas...

pero que sepas que opá, yo via comé flang
me mancho toa, pero no me importa,
opá, yo vi a comé flang,
con los porrones, me pillo una tortaaaaa.

Tengo la manera y tengo los colegas
los bichos del tejao me molan mogollones
tengo la manera y tengo las intenciones, opaíto
el sabado vengo, a ver si trago a montones, opá!

opá, yo vi a comé flang
con mis amigas y con mis amigos
opá, yo vi a come flang
os quiero muxo, darme unos besillos

opá, yo vi acé un gran flan
y me lo como, será un fla de kilo,
opá, yo vi a comé flang
y no me asustan las indigestiones.

yo te ayuo a cortar ramas
yo te ayuo con las brasas
yo te gano tirando olivas
te ayuo, te ayuo a toooo!

pero que sepas que opá, yo vi a comé flang,
tienes vainilla síno gelatina,
opá yo vi acé un gran flang,
pa esa guarrillas y esos guarrillos.

opá yo vi a comé flang,
tira pa dentro con los tropezones!
opá yo vi a comé flang,
en las afueras de san feliuillo!!

yo vi a comé flang, yo via comé flang, yo vi a comé flang, flang, flaaaaang!

1 comentari:

Anònim ha dit...

ajajjaja a la parra Laura!!
jejeje
quines versiooooons!
Bueno, feu molets marranades! Vull veure fotos penjades!

Com és que tens moderació de comentaris ara?