03 de novembre, 2008




3 comentaris:

Anna ha dit...

i aquestes fotos?

Gandhara ha dit...

ei, doncs, parres varies. que no estava inspirada per escriure i vaig penjar unes fotos, allò per dir algo... jajaja
la de la ombra, és a la Mola, son les ombres meva i de l'Elena, amb el sol de la tarda, la de l'ou és d'un dia que vaig fer truita, sense més... però l'altre dia me la mirava i em va fer gràcia. La de la finestra és a algun poble de Girona on havia anat amb el Vicens, ja no recordo el poble, però se que em van agradar molt les finestres. I la ultima és la meva preferida, la van fer els meus pares fa dos estius al pueblo o a portugal, no n'estic segura, però és una parra, un gos bordant des de dalt un campanar... la trobo molt poètica!!!
jajaja
un peto!

Anna ha dit...

osti, doncs no m'havia fixat en el gos...snif!