02 de gener, 2009

2 de desembre

Els canvis no paren. Bona senyal, el dia que deixi de canviar és que estic morta i enterrada... preferentment incinerada.

A la merda el facebook. He decidit esborrar-me'n, desfer-me'n. Ja ho havia pensat i dit i ahir per impuls ho vaig fer. Amb això aposto per la relació directa amb els meus amics, vull mirar més als ulls a la gent, vull quedar més per fer cafès. I vull perdre menys temps al carallibre i davant l'ordinador de merda. Fins i tot em prenia temps del blog el facebook, o sigui que fora.
Per impuls, la nit del 31 vaig fer altres coses. Quan encara estava ben serena vaig decidir apostar per la normalització de la relació amb una persona de qui estava allunyada. No se si hi haurà realment un apropament, però jo he fet la meva petita aportació amb molta ilusió. Vaig decidir aparèixer per sorpresa i felicitar l'any nou a algú amb qui feia mesos que no parlava. Coses de la vida... n'estic contenta, crec que vaig fer bé.
Més impulsos... quan la nit era avançada i ja havíem ballat amb Boney M., Los Manolos, Mano Negra i Shakira... vaig animar-me massa i bueno... en resum , un mosso va acabar demanant-me les dades... i no era pas per tenir una cita romàntica... no donaré més detalls, però és prou catxondo, jejejej, ja escriuré un conte inspirat en els fets... cap d'any, festa molt animada, molts amics i molta música.

A més de renovar colors del blog he renovat els links de la secció Mira. El dia de cap d'any vaig amenitzar els colegues amb un cd de grans èxits patxangueros... com "l'ombelico del mondo", "que la detengan" "Daddy cool", "hips don't lie", "la camisa negra", "Mala vida" "Let's groove", i "amigos para siempre" de los manolos, entre moltes d'altres cançons... quin retrobament el de Los Manolos... quin peazo grup!!! jajajaj. Una festa no serà una bona festa a partir d'ara a no ser que acabem borratxos cantant l'amigos para siempre lailolailolailolà!!! jajaj, els teniu linkats aqui al costat...

Però bé, abans de seguir posant en greu dubte el meu bon gust musical us diré que també estic fent interessants reculls de disco i funky setentero. mooooolt guaiiii.

Més regalets d'any nou... una colega, l'altre dia, despedia un mail amb aquesta frase del Woody Allen:
"El demà no m'espanta perquè l'ahir em va agradar i l'avui m'encanta".

Petons...

1 comentari:

Anna ha dit...

gran frase aquesta del woody allen...