13 de gener, 2009

Noves

Les noves tenen a veure amb el blog de contes... ja hi podeu llegir un mini-micro-conte que hi he penjat... res, res, és més aviat un apunt sobre una sensació, però li direm conte...

Avui de nou comentari cinèfil, però no pas de cap estrena... ahir vaig veure: 'abierto hasta el amanecer'. Brutal. M'encanta el Tarantino i les cares que posa fent de delinqüent sexual paranoic. Clooney boníssim, i no em refereixo al físic, que és evident, sinó a l'elegància que desprèn, aquell punt de xulo tan agradable que té. I el paper de Harvey Keitel, pacificador, predicador decebut amb el seu déu i caçavampirs de la hòstia. I el ball de la Salma Hayek? M'encanta quan li posa el peu a la boca al tarantino abocant-li wisky, i m'encanta el poder que té en aquell moment.
M'agrada la pel·lícula, m'agrada molt. Hi ha moments molts bons, com quan han de passar frontera i els germans es posen a discutir al lavabo, com resolen la situació quan la policia entra a l'autocaravana on viatgen, les mirades de la noia i del policia en aquell instant... i el moment caçavampirs, amb vallesta, una estaca mecànica i condons plens d'aigua beneïda!!! M'ho vaig passar molt bé... i és clar... avui no hi havia qui es llevés... haig de solucionar el tema de la meva disciplina horària...


petons

4 comentaris:

Anna ha dit...

aquest fons color...granate? fa mal als ulls!!

Gandhara ha dit...

jajajaja, ja... no m'acaba de convèncer... juas juas... seguiré fent proves... jajajaj

Gandhara ha dit...

he tornat a canviar colors... i he passat mitja tarda o tota la tarda sencera intentant penjar una foto al títol ... i res de res!!! joder!!!
bueno, paciència!
no m'acaba de convèncer cap dels colors que es poden triar...

Anna ha dit...

doncs jo trobo que està molt millor. Com a mínim aquest groc és agradable a la vista i la lletra destaca...