05 de gener, 2009

Rectificar és de Barbis...

L'altre dia vaig deixar escrita una frase que atribuia al Woody Allen, al final del post... doncs bé, avui la rectifico, perquè, tal com he fet amb la coneguda frase que hi ha per títol d'aquesta entrada, la vaig versionar, modificar... avui he mirat el mail i la frase del Woody Allen, en realitat, és aquesta:

No em fa por el demà, per què em va agradar l'ahir i M'ENCANTA l'avui!

a veure... que, fet i fet, ve a ser el mateix... però ja em quedo més tranquila.

Ah! no tinc res a veure amb la Barbie, eh!! que no crei confusió el títol del post! Els gustos de nina rosseta no tenen res a veure amb mi, ni em van els descapotables roses, ni monto caballs blancs amb trenetes de colors, ni sóc la més fashion portant vestidets de princesa fins a fer vomitar... tampoc en el físic res a veure, per sort... Us imagineu algú amb els pits més voluminosos que el cul? Aquesta era la nina amb què jugava de petita... una paia superoperada o bé amb un problema greu de talla... quins mals d'esquena... devia tenir alguna cosa a veure amb el fet que sempre estigués de puntetes?? no us vau fixar mai en els peus de la Barbie? sempre de puntetes! Bé... després d'aquestes reflexions tan profundes que "cuidao" que no ens donin un nobel... (i després no tinguem foc...) me'n vaig a fer gestions d'ultima hora...

altres modificacions voluntàries de refranys i frases fetes:

- Bon tren i bambes noves.
- filar mims.
- cuando el gajo vuela bajo has lanzado la mandarina sin efecto.
- Rectificar és de Barbis.

1 comentari:

Edu Blanch ha dit...

Tenir els pits més grans que el cul és dolent?

Reflexionem-hi.