15 de febrer, 2009

Avui muntanya!!






Hem fet el cim!! com m'agrada llevar-me d'hora el cap de setmana i fer excursionetes. Ja necessitava muntanya... feia dies que sentia que el meu cos trobava a faltar massa el bosc,l'aigua, els arbres, les pedres, l'aire de fora ciutat... i aquest mati hem anat cap al Montseny i hem pujat al Matagalls. Una excursioneta agraïda, tranquila...
La neu i la boira amagaven el paisatge. La terra era sota capes d'aigua transformada, les plantes vestien gases blanques i el cel havia desaparegut.
Esto es la nada, com dirien a Matrix... així era en alguns moments. I m'ha agradat.
Relliscàvem, ens gelàvem tot i anar ben abrigats i prou preparats. Els meus cabells s'han tornat blancs, i no ha estat una sobtada vellesa, sinó el vapor d'aigua gelant-se sobre meu. Genial!