13 de febrer, 2009

mixta...



amanida mixta... quin clàssic dels menús i restaurants de tota la vida... doncs el post avui és amanida mixta perquè... té una mica de tot i fa barreja... i en el que més s'assemblarà a l'amanida mixta és en que, en realitat, tindrà poca substància, no serà massa pretenciós ni es convertirà en un exitazo... però passa bé.

doncs, com que fa temps vaig dir que penjaria fotos del teatre... aqui estan. La de sobre el cotxe sóc jo, en l'obra que vam fer al novembre el dia contra la violència de gènere... a mi em va tocar fer de dona objecte... va estar molt xulo (l'obra... no pas fer de dona objecte...). L'altre, que no es veu massa bé, és del cabaret que vam fer per nadal... l'espècie de clown amb perruca verda sóc jo... feia de catalaneta, amb espardenyes, reixeta al cap i nas de pallasso... en aquest moment fèiem un interrogatoripolicial-cagatió... molt moooooooolt divertit.

Més coses: recomanació per cinèfils: El desafio, Frost contra Nixon. A mi em va agradar molt, no és una pel·li de sentiments i emoció, més aviat de les que serveixen per reflexionar i fer una miqueta d'història. I m'encanta el look dels periodistes!! Ah! i el Nixon està molt aconseguit, al youtube podeu veure les imatges de l'entrevista original i comparar... brutal!

Avui un moment també de record per qui va ser el primer alcalde democràtic de Sabadell. És curiós que ja no era pas alcalde quan jo vaig començar a tenir conciència política, però de petita ja en tinc records i sensacions. Una figura de la que val la pena saber més coses.

Bé... i aqui ho deixo per avui. Que tingueu bon cap de setmana!