04 de març, 2009

i al cinema quaaaaan!??!!!??



més i més projectes als que sumar una part de mi... amb els que omplir-me o buidar-me, no n'estic segura. El temps corre, dins l'escola el temps passa de forma diferent... aquesta setmana aquest és el meu racó de món... i cada dia passo davant d'aquest arbre abans d'agafar el tren... i avui l'he trobat preciós... (tot i que cap arbre supera els ametllers florits...) .

Com més gran em faig, les meves pors tenen més a veure amb el temps... la foscor ja no m'espanta, a no ser que sigui el buit. Ja no miro sota el llit per si hi ha monstres, ara no em fan res les sorpreses entre llençols... sort que sempre ens quedarà alguna por petita... per poder-no riure. No enyoro el que era ser petit... és tan apassionant tot el que ens espera... no trobeu???

RECOMANACIÓ: GENERACIÓ BSO a Ràdio Trama!! Nou programa!

cinema:
fa massa dies que no hi vaig, i ara tinc moltes pelis acumulades. Pendents estan The Reader, Benjamin Button, Che Guerrilla, i... ara en ve una que vull veure! A ciegas, adaptació cinematogràfica d'Ensayo sobre la ceguera. Recomano el llibre moltíssim, a mi em va agradar molt, em va impactar, em va angoixar, em va fer plorar, em va enrabiar. Quan un llibre et remena per dins, et fereix... val la pena.
Saramago diu coses importants. Sembla ser, per cert, que l'escriptor portugués no troba gens adient el títol de l'adaptació al cinema perquè transmet una idea errònea del contingut dela història.


ens veiem als cinemes! quan?? ufff!!!!

1 comentari:

Anna ha dit...

aquest dimarts vaig anar a veure "el curioso caso de Benjamin Button". A mi em va sobrar mitja hora de peli, de fet és que no sabia que durava 3 hores...snif snif! Però em va agradar...és força irreal i hi ha alguns moments de flipades però...té moments molt tendres i molt durs. És de llàgrima... si ets de llàgrima fàcil fijo, els altres no ho sé. :-P