16 de juliol, 2008

setmana plena!!


Ei !! fa dies i dies i dies que no escric! bé, puntualitzem... no escric al blog, però m'estic fent un fart d'escriure cada tarde aquesta setmana! Estic a un curset d'escriptura mooooooooooolt xulo!!! i entre això i un altre cosa als matins, que si pim que si pam... doncs que no tinc temps de res... bé , en tinc, però el faig servir per descansar, fer els deures, sopar... jejejej.

Però tinc moltes coses a explicar, de debó. La Transsegre , per exemple, quina experiència tan maca... tan impresionant!!! Us l'explicaré, ho prometo, de moment , però m'esperen els deures... la setmana que ve em poso a tope amb el blog!!!

Petons... i aneu fet boca amb la foto...

2 comentaris:

Vero ha dit...

Ei Laura!
Ja veig que tot et va molt bé, i m'alegra molt, de debó!

Bona iniciativa això de fer un blog, eh? Jo és que no sóc gaire d'aquestes coses, però adjunto un video que estic segura t'agradarà a tu i a la resta de visitants, o això espero...

Ja em diràs que t'ha semblat, aquí va el link!!

Un petó ben fort!! Vero

Es diu: La historia de las cosas
http://video.google.com/videoplay?docid=-5645724531418649230&hl=es

Anònim ha dit...

eii ja us vaig veure a la contraportada del diari sabadell!! quina gràcia!!

Jo pensava que amb la pluja que queia el finde igual no ho feieu!!! Molt bé!! Quines experiències suposo...

petooons!