02 de juliol, 2008

un vampiro en casa!!

tercer o quart dia de blog... estic escrivint cada dia, es nota que és estiu, que estic "insomnica" i que necessito enfocar les meves passions a algú o alguna cosa per no tornar-me boja. Em refereixo a passions en general, a energia, a motivació i il·lusió... la feina està bé, però mai m'he pres la feina com la motivació principal de la meva vida, el que em feia llevar-me alegre eren altres coses... bé, de totes maneres ara estic de vacances... més o menys, així que la feina tampoc podria ser el meu centre... a veure doncs... em concentro en el blog i les amigues i amics... properament en una baixada per un riu amb una barca autofabricada... ja us explicaré...
Aquesta nit a casa hem rebut la inquietant visita d'una criatura de la nit... d'un fill de la foscor que s'havia extraviat entre les llums encegadores d'un menjador qualsevol de la ciutat... Tan de bó pogués sorprendre-us explicant-vos una entrevista con el vampiro... però no... simplement s'ha colat un rat-penat a casa... sopàvem. Me mare: "ui, un pájaro!". I jo: "eso no es un pájaro". Mama: "ah, no? i que va a ser" I jo: "un vampiro!!!" jajajaj, i de cop... cuerpo a tierra, llums apagats, finestres ben obertes i... a la caza!! pobret, devia estar espantat, no? ha marxat solet... o això o aquesta nit tindré visita, perquè de fet no l'hem vist sortir...simplement hem vist que ja no hi era... chan channn!!! misteri... dormiré deliciosament o sentiré calfrets durant la matinada??? calfrets sentiré demà quan m'hagi de llevar!!!!! que mal llevo la puntualidad al cursillo... dos dies de curs i dos dies que he arribat tard...

Bé, estimades criatures de la nit, obriu bé les finestres i deixeu que els éssers més "canallas" de la noche us visitin... en somnis o no...