01 d’octubre, 2008

Cartellera

La cartellera s'ha reactivat, feia dies que no coincidien unes quantes pelis que jo volgués veure. Vicky, Cristina, Barcelona... ja està vista, en versió original. Val a dir que no m'agraden ni en Bardem ni la Pe, però en aquest cas... felicitats a la Pe, està molt divertida. Em sobra moooolt el narrador i l'estil de docupublicitat del primer tros de la peli, però bé, en vaig sortir prou contenta. Insuportable Main Theme de la banda sonora!

i què hem de veure???
doncs tenen molt bona pinta...
- Cuatro Vidas
- Che, el argentino
- Los girasoles ciegos

i encara que se que no serà una gran pelicula... possiblement sigui dolentíssima, però... ep! El Ben Stiller m'agrada i el Jack Black també... des de Alta Fidelidad m'encanta! per tant vull veure també:
- Tropic Thunder

ja comentarem...

noteu la tardor? ja es nota. :)