03 d’octubre, 2008

Més pel·lis per veure... i teatre!

Se m'acumula la feinaaa!!!

més pel·lis que vull veure, quan les estrenin:

- No me pidas que te bese por que te besaré
- Transiberian
- Austràlia

La primera val molt la pena només per qui la dirigeix, aquest noi em cau molt bé, sempre que el veig a la tele m'impressiona i em fa riure, Albert Espinosa. Per cert, també pendent comprar el llibre que ell va escriure: Món Groc.

Transiberian, amb Woody Harrelson, Ben Kingsley i oh si!! Eduardo Noriega!!! una de tensió, thriller que s'estrena avui a Sitges, ole!! no me la perdo!!!!

Austràlia, el director Baz Luhrman repeteix amb la Nicole Kidman i filma un conte ambientat en la segona guerra mundial, amb el Hugh Jackman. La història d'una transició física i inevitablement sentimental al llarg de l'esmentat continent. Segur que és maca!!

Oeeee!!! això és el que m'agrada de l'hivern! millora la oferta cinematogràfica!!
ueeeeeeeeeeee