15 d’octubre, 2008

i més cinema!!

Bé, bé, vaig a bon ritme.
Una o dos pel·lis per setmana, de conya!
Diumenge: quemar después de leer. Gran Brad Pitt, boníssim! excel·lent. Seductor com sempre Clooney, i amb aquell punt tonto... que m'encanta. Frances McDormand: una crack!! Malkovich molt bo! La pel·li no és d'aquelles d'orgasme, però és prou xula, té punts molt bons, crec que deu ser de les que com més et mires més et molen...

i avui: El nen del pijama de ralles. Ufff! que bonica. I que trista. i que trista. I de fet... que trista la nostra història, la història d'homes assassinant altres homes com ells per uns dogmes de merda!!! putus nazis!!! que bonica és la pel·lícula eh! val la pena, val la pena.

Apa, doncs ja teniu dos pel·lícules més per veure.

Jo encara tinc pendent No me pidas que te bese porque te besaré i Tropic Thunder, les més fluixes potser... però a veure si les pillo.

Ah! s'apropa una superproducció oriental interessant, no se si animicament em trobare bé per veure-la, però... El reino prohibido, amb Jackie Chan i Jet Li.

petonets. Estrés a la vista. Dimarts a la venta les entrades pel concert d'AcDc ...
No me'l vull perdre. Ja veurem...

2 comentaris:

Dan ha dit...

Interessant,... Que sapigues que la de El reino prohibido ja la he vist i està força bé. Una americanada en tota regla, però els dos cracks fan passar una estona entretinguda.

Gandhara ha dit...

Para cuando un blog Dani??

Sí, interessants les dues pel·lis... ultimament la cartellera està animada.
La del reino prohibido ja veurem... hi ha temàtiques que em porten records que no porto bé del tot... però em molaria veure-la, el Jet Li té pinta d'estar més catxondo que en altres ocasions.
El Brad Pitt és una de les coses per les que val la pena veure la dels germans Coehn, de debó!!!! ja em direu si la veieu...
ja arriba el finde!! que vagi molt bé! Li dec unes fotos a l'Esther, a veure si ara les envio...