10 d’octubre, 2008

profundament indignada

A les notícies de cuatro, que estic veient ara mateix, expliquen...
50 empleats d'un gran banc, crec que americà, dels que ha estat rescatat amb diner públic, gaudiran d'un sopar de celebració del rescat. Ho faran a l'hotel París de Montecarlo, un dels hotels més cars i luxosos del món. El sopar serà caríssim, es calcula una mitja de 3.000 euros el cobert, és a dir... 3.000 euros per persona!! Però que pensen menjar???!!! És que no tenen vergonya??!! el diner públic paga un sopar de tres mil euros el cobert a uns 50 cabrons fills de puta que beuran i riuran a la nostra salut!!! em cau el món a sobre. Em cau la cara de vergonya. No entenc com hi ha un sol ésser humà al món que pugui acceptar assistir a una celebració així tal com estan les coses. Gent que es quedarà sense casa, gent que no té feina, fins al coll per pagar hipotèques, patint, ja no per les accions que no tenim, sinó pel lloguer que no podem assumir... i alhora un banc a qui s'acaba d'injectar una gran suma dels estalvis dels ciutadans es gasta una xifra terrible en un sopar de luxe.

estic indignada i trista.

2 comentaris:

Anna ha dit...

joder! és molt fort! a mi també em sembla vergonyós, és per fotre-hi una bomba. Quina ràbia de gent...

Gandhara ha dit...

si, en dies com avui m'agradaria ser cuinera de l'hotel Paris de Montecarlo per escupir a la sopa de tots els comensals abans que el cambrer els hi porti. I de pas oferir-los un deliciós sorbet de cianur i!!! buf! és que si hi reflexiones una mica és per plorar...