02 d’octubre, 2008

Che

Ahir vaig reprendre un costum... bé, no se si en podem dir costum, no se si està prou arrelat. Quants cops cal repetir un acte per què sigui un costum? Hi ha actes als que mai ens arribem a acostumar per molt que de tant en tant s'hagin de repetir... i hi ha actes que, per molt que ens agradi repetir, millor no convertir-los en una simple costum...

L'acte que vaig tornar a fer ahir, després de temps sense practicar... va ser anar al cine soleta. M'encanta! Ahir vaig ser asquerosament repelent, fins i tot em vaig endur un llibre per llegir mentre esperava a la sala amb els llums encesos!!! uf! és fatal... començo a notar les conseqüències de la desocupació. Estic mal organitzada, perdo temps... espera, espera... si això em passa sempre!!! jajaja

Vaig veure Che, el argentino. Molt xula! La recomano. És una mica com veure un documental, per la forma com esta narrada, però està molt bé. Crec que calen películes que ens facin pensar una mica en la nostra història, que ens recordin d'on venim i qui som. En quin món vivim? Hi pensem, en general, poc. Sembla que la gran majoria dels habitants de la Terra, si més no, de l'hemisferi nord, vivim poc conscients d'on som i què estem fent amb el planeta.

Fa pocs dies caigué a les meves mans una publicació molt especial. El diari que s'ha fet amb els diners que un noi ha "robat" a tot un seguit d'entitats bancàries per entregar-lo a diferents moviments socials. En poques pàgines ens explica l'inhumà sistema financer que ens governa, els lligams amb la crisi del petroli, amb la indústria energàtica i alimentària... tot està ben fotut senyores i senyors. I cal que en parlem. Cal que us informeu.

www.17-s.info

www.aspo-spain.org

Confesso que Robin Hood és el meu heroi preferit... amb permís de l'Indi, és clar. Un noble que robava diners al sistema i els repartia entre els oprimits... tot i que hi ha moltes versions d'aquesta figura literària, la idea essencial em sembla molt atractiva. Aquest acte té un punt heroic de Robin Hood.

Ja us faré cinc cèntims del tema i us posaré altres links. Però cal que ens movem!! com a mínim cal que informem! que parlem del tema i que ajudem a que el nostre entorn prengui consciència del món en què viu.
El sistema energètic se'n va a n'orris... vivim enganyats pensant que la sobirania és del poble perquè cada cuatre anys posem un paperet en una urna... però si cremessin aquestes urnes el mateix dia de les eleccions, les coses no canviarien gaire... vull dir... que no són els governs els que governen... el poder és dels bancs, entitats financeres, grans corporacions empresarials... ho tenim fotut!
Però ep! no ens quedem amb el discurs catastrofista... somiem :)
I actuem al nivell que poguem i volguem.
Recordeu al capità enciam??? Els petits canvis són poderosos!
No deixeu de somiar... no ho deixeu de fer mai :)