16 d’octubre, 2008

por la sombra que te derrites!!!

El meu germà s'ha animat a fer-se un blog també!! I me n'alegro molt, és un bon generador de pensament, opinió i felicitat.
Me l'estimo molt, i cada cop més. Ole! estic molt orgullosa de la relació que tinc amb el meu germà... crec que és una de les persones amb qui puc ser més sincera, el sento sempre al costat. Així que neng, moc, avui post dedicat!!!

Aqui el podeu trobar a ell i les seves parres:

http://tansolscalsomniar.blogspot.com/

Ahhh, amics... cuidao que se'ns acosta una altra estrena cinematogràfica: Transiberian. Ve de Sitges. Hi tinc Grandes Esperanzas posades.

Quin matí més xulo pel carrer avui, i ahir... tot i que ahir vaig tenir una visió... bé, avui, avui, anem a avui.
"Bombón! Por la sombra que te derrites, guapa!!!" No era Gustavo Adolfo Bécquer, però a crits des d'un cotxe m'ha fet somriure una bona estona. Gràcies guapo desconegut! En Bécquer devia tirar piropos a les paies pel carrer o què? Hi veig més en Lorca... (a que sembla que sepa un punyao de poesia... doncs desenganyeu-vos, m'agrada molt, però ni un borrall més enllà del batxillerat de lletres! jejeje però a vegades sóc tan repelent fent comentaris...)

Ei!! el blog està animant-se, vull dir que ja te alguns lectores i lectors més o mens
habituals i això em mola molt, sobretot quan deixeu comentaris, és un feedback molt agraït, m'encanta. Ara a veure si m'animo jo hi hi poso més txitxa i més originalitat i més impacte!!!!!!!!!!!

Bon cap de setmana!!! Gimme Gimme dels ABBA, hauria de ser obligatòria a les empreses cada divendres al plegar... et transmet una energia guerrera!!!

1 comentari:

Red Pèrill ha dit...

En Lorca més aviat seria de tirar piropos ALS paletes... XD